Великобританія: Водоспади, тиша, сидр і прогулянки по Озерному краю

6. ДРУГИЙ ДЕНЬ
  7. ТРЕТІЙ ДЕНЬ
  8. АДРЕСА

Потік Weekenders by VW Polo - це туристичні гіди по шести європейським країнам, складені нашими співвітчизниками. Автори розкажуть про те, як здійснити захоплюючу подорож на автомобілі по Європі, відвідати масу нетривіальних пам'яток і вкластися всього в один уїк-енд.

МАРШРУТ

ПРОТЯЖНІСТЬ ШЛЯХИ

ЧАС У ДОРОЗІ

Спочатку ми планували поїхати в суворий Уельс, але вранці передали штормове попередження і пообіцяли сніг. Ми вирішили змінити маршрут і відправитися в самий мальовничий заповідник Британії - Озерний край (Lake District). 444 кілометри в одну сторону - значне відстань, і, незважаючи на обіцяні навігатором чотири з половиною години, шлях зайняв близько шести з половиною - через зупинок. Ми поїхали з моїм другом Семом і його дівчиною Шарлотт, яка провела все дитинство в цих краях. У комедії The Trip Стів Куган і Роб Брайдон відправляються приблизно за тим же маршрутом, що і ми, настійно раджу з нею ознайомитися. Довгі поїздки в красиві місця - відмінний спосіб провести час з друзями, яких ви рідко бачите - у них просто немає шансів від вас втекти.

ДОРОГА

Спочатку повів Сем. Шарлотт взяла ситуацію в свої руки - з телефону забронювала нам відмінні апартаменти в місті Емблсайд (Ambleside), поки ми виїжджали з Лондона. Коли питання з нічлігом було вирішено, ми довірилися навігатора в нашій машині, що тільки ускладнило завдання - ми постійно дивилися на екран і один раз пропустили поворот. Нам довелося витратити півгодини, щоб реабілітуватися. Насправді все набагато простіше - спочатку ви виїжджаєте на M1, а звідти на M6, звідки буде покажчик на Емблсайд.

Дорога довга, не варто вичавлювати з себе сили і рухатися без зупинок, краще зупинитися кілька разів на заправках. Там завжди є супермаркет Marks & Spencer, де за 4 фунти можна купити смачний салат, Costa Coffe і Burger King. Якщо ви економите гроші, раджу взяти з собою їжу заздалегідь - на заправках все трохи дорожче. Ми набрали повний салон подушок і всю дорогу пишалися своєю передбачливістю. Протягом шести годин за вашими вікнами пейзаж буде ставати все живописніше. Так як шлях має бути через всю Англію, по дорозі в Озерний край знаходиться безліч міст, які варто було б відвідати в інших поїздках - Бірмінгем, Ноттінгем, Манчестер, Ліверпуль. Якщо у вас є якісь справи в цих містах, я б поєднав їх з поїздкою. Так, і на виїзді з Лондона не забудьте подивитися направо - там добудовується абсолютно космічна Олімпійське село , це дуже цікаво. У нас не було часу зупинитися, але якщо у вас буде така можливість, не полінуйтеся.

АПАРТАМЕНТИ

Раджу зупинитися в апартаментах , Бажано не найдешевших. ті, що знайшла Шарлотт , Перевершили всі наші очікування. Власник влаштував нам півгодинну екскурсію по апартаментах: тут світло включається від руху, там повний набір для будь-якого приготування їжі, тут величезна ванна з екраном посеред керамічної плитки і найголовніше, величезні зручні ліжка, які будуть до речі після походів в гори. На три дні апартаменти, що вміщають до восьми осіб, обійшлися нам в 290 фунтів.

Ми вирушили в сусідній супермаркет, купили вино і все для каррі. Вклалися в 30 фунтів на чотирьох. Оскільки місця тут тихі, навіть в супермаркеті вам порадять, яке вино користується популярністю, і Нацрада місцевих рецептів.

Увечері ми прогулялися в паб Royal Oak, випили по сидру Addlestones - не кислий на відміну від більшості інших сортів. Якщо у вас залишилися сили, можна обійти всі паби по гіду, наданим сайтом міста, і спробувати всі варіанти сидру.

Емблсайд   Емблсайд   Емблсайд   апартаменти   апартаменти Емблсайд Емблсайд Емблсайд апартаменти апартаменти

Емблсайд   Емблсайд   Емблсайд   апартаменти   апартаменти

ДРУГИЙ ДЕНЬ

Ми добре виспалися, не забувши відкрити вікна, щоб насолодитися свіжим гірським повітрям. На сніданок - яйця з беконом і свіжим хлібом, куплені вчора. День був напрочуд сонячним і теплим, тому ми вирішили не втрачати час і рано вирушили в дорогу.

Насамперед ми вирушили в містечко Грасмир (Grasmere), по дорозі Шарлотт згадала про струмок , На якому була в дитинстві в долині Літтл Ленгдейла (Little Langdale). Ми хотіли під'їхати прямо до струмка, але на шляху затопило дорогу, тому ми залишили машину на узбіччі і вирушили на годинну прогулянку. Влітку вода нижче і можна проїхати трохи далі. Там ви знайдете старий міст і струмок. Можна просто відправитися в прогулянку по полях, а можна цілеспрямовано йти по туристичному маршруту, позначеному покажчиками.

поруч знаходяться котеджі , Де зупинялася Шарлотт, коли була маленька. Там все ще зручності на вулиці, немає сусідів, тихіше, ніж на Байкалі, і якщо ви хочете автентичного досвіду, раджу зупинитися там.

Надихавшись повітря і зламавши лід у всіх калюжах на нашому шляху, ми поїхали в долину Грейт Ленгдейла (Great Langdale), де були незабутні краєвиди гір. Після ми почали підніматися по дорозі Wrynose and Hardknott Pass - однієї з найкрутіших (по нахилу) і мальовничих доріг Британії. Будьте обережні і не піднімайтеся на самий верх на машині, якщо ви не впевнені в своїх силах: дорога дуже вузька і нахил і справді серйозний. Можна зупинитися на узбіччі посередині дороги, і просто дивитися на гори.

Далі ми зупинилися в Dungeon Ghyll Pub - старий паб, улюблений туристами. Там же можна зупинитися на нічліг, якщо ви приїхали в основному гуляти по горах. Там ми випили смачну каву з домашнім печивом, але, кажуть, в цьому пабі божевільно смачний суп. Звідти ми почали підйом на Pavey Arc - маршрут , Що веде до відмінного виду на озера. Цей маршрут досить популярний, і ви не раз зустрінете людей, одягнених в лосини, спортивні шапки, з палицями для ходьби в руках. З ними прийнято вітатися. Якщо ви йдете по добре витоптаної стежці, ви не заблукаєте - обов'язково зустрінете такого туриста з картою.

Ми вирушили до села Хоуксхед, де подивилися на старовинну церкву. Там ми розвернулися, але, якщо продовжувати рухатися в тому ж напрямку, то ви приїдете в село Коністон (Coniston), де є відмінний маршрут Old Man Of Coniston . Ми хотіли подивитися якомога більше місць, щоб розповісти вам про них, але, якщо ви будете повторювати наш маршрут, раджу до кінця проходити пішохідні маршрути і не економити час. Сам поручитися не можу, що воно того варто, але тут я довіряю Шарлотті.

По дорозі в село Боунесс-он-Віндермір (Bowness-on-Windermere) ми переправилися через озеро на поромі, який обійдеться вам чотири фунта за машину. Ми пообідали в Two Eggcups, відмінному традиційному англійському кафе. Там раджу спробувати бекон з чорним пудингом і карамелізований цибулею - чотири фунтів. Чорний пудинг - це, по суті, кров'яна ковбаса, але набагато більш концентрована, ніж на пострадянських територіях, і без гречки. Ну і, звичайно ж, англійський обід і сніданок (бекон з яйцем і смаженою помідором) не можна не з'їсти хоча б раз за поїздку.

У кафе працює сімейна пара, надзвичайно доброзичлива і балакуча. Якщо у вас є питання про подорож, рекомендую їх замість офісу туристичної інформації через дорогу. Вони і порадили нам подальший маршрут.

Кафе Two Eggcups   Кафе Two Eggcups   Кафе Two Eggcups   Кафе Two Eggcups   Кафе Two Eggcups Кафе Two Eggcups Кафе Two Eggcups Кафе Two Eggcups Кафе Two Eggcups Кафе Two Eggcups

Наближався захід, і ми попрямували до озера Уллсвотер (Ullswater), до водоспаду Ейра Форс (Airа Force). Там ми провели близько години, просто спостерігаючи за перебігом води. Будьте обережні з коровами - вони можуть підкрастися непомітно, і невідомо, чого від них очікувати. Нещодавно в кафе гортав книгу «1000 дивовижних місць», і водоспад якраз опинився в цій тисячі. Так ось, книга не бреше - там на диво спокійно.

Коли стемніло, ми випили кави в сюрреалістичному готелі Inn on the Lake з ліпниною і верандою з видом на озеро. Якби радянський Шерлок Холмс відправився в Долину озер, він би зупинився тут. Випивши кави (і прийшовши до тями після надлишку кисню), ми рушили по мальовничій дорозі з недвозначною назвою Struggle , З якої відкривається найкращий вид на озеро Уіндермер (Windermere).

Добравшись до наших апартаментів, ми сходили в супермаркет, який закривався досить пізно за британськими мірками - об одинадцятій вечора, і купили їжі і випивки. Незважаючи на те, що тут в основному представлені мережеві магазини, продавці дуже доброзичливі і з радістю рекомендують вино і продукти.

Водоспад Ейра Форс   Водоспад Ейра Форс   Водоспад Ейра Форс   Водоспад Ейра Форс   Водоспад Ейра Форс Водоспад Ейра Форс Водоспад Ейра Форс Водоспад Ейра Форс Водоспад Ейра Форс Водоспад Ейра Форс

ТРЕТІЙ ДЕНЬ

Ми прокинулися і тільки тоді почали перетравлювати все те, що побачили в попередній день. На жаль, нас чекала дощова погода, яка могла зіпсувати все на світі. Ми неспішно снідали і не хотіли покидати наші теплі апартаменти. Проте ми поїхали в Уайтхевен (Whitehaven) - місто на узбережжі Атлантичного океану, на краю Долини озер. Там ми пообідали в портовому кафе, спостерігаючи за лебедями в солоній воді, і вирушили назад в Лондон.

АДРЕСА

The Old Dungeon Ghyll Pub, Great Langdale
Боунесс-он-Віндермір
Two Eggcups, 6A Ash St

КАФЕ та паби   Емблсайд   Royal Oak, Church Street   The Old Dungeon Ghyll Pub, Great Langdale   Боунесс-он-Віндермір   Two Eggcups, 6A Ash St